Drottningar Savanndrottningar
S1, A4: Den afrikanska savannen är hem för det ultimata djursysterskapet - en elefantfamilj med en nyfödd bebis som behöver familjens stöd för att klara sig genom sina första sårbara månader. Medan mamman lär sig att ta hand om henne är det barnets mormor, matriarken, som måste skydda henne från rovdjur, torka och en snabbt föränderlig värld.