S3, A4: Pope & Associates kämpar fortfarande för att hitta kunder och bestämmer sig för att ta sig an en flirtig senator som gillar att fota sina inte så offentliga kroppsdelar. Under tiden blir Mellie inblandad i en egen skandal.