Prison Break Scan
S2, A3: Michael och Lincoln får problem med bilen samtidigt som Mahones plan att få tag i dem går upp i rök. Sucre ger sig iväg för att stoppa Maricruz från att göra ett riskfyllt drag. C-Note är fast besluten att återförenas med sin fru och dotter trots deras övervakning. Ett bekant ansikte håller ett vakande öga på Sara som finner sin situation förändrad och Bellick samarbetar med en oväntad allierad.