School Merger
S4, A5: Mike och Chuck diskuterar fördelarna med en lokal omröstning om att slå ihop den exklusiva skolan i kvarteret med en i innerstaden. Till Halloween klär Ryan ut Boyd till en kolbit, vilket är en påminnelse till Vanessa om att hennes jobb som geolog kan skada miljön.