The Irrational Scorched Earth
S1, A8: Alec tar sig an ett fall med ett ungt brännskadeoffer och en mordbrand som tvingar honom att konfrontera ett trauma från sitt förflutna. Phoebe och Rizwan tävlar om ett viktigt forskningsanslag.