S7, A8: IRA-terrorister vill hämnas för att en av deras egna blev skjuten. De följer efter Adam McGuire till Dallas där de kidnappar hennes sjuka dotter i utbyte mot upphävandet av det irländska fredsavtalet han iscensatte.