S4, A19: Danny och Baez utreder mordet på en respekterad högskoleprofessor som var involverad i ett ifrågasatt stipendieprogram. Samtidigt upptäcker Danny att hans far inte berättat för honom att allmänna åklagaren utreder Danny för etiska och processuella överträdelser.