Entourage Security Briefs
S6, A9: Killarna tar fler säkerhetsåtgärder efter ett inbrott. Ari stjäl flickidolen Zac Efron från Adam Davies och Davies kontrar med att erbjuda Lloyd jobb som agent. Drama följer upp ett tips om Vinces stalker.