The Sopranos Sentimental Education
S5, A6: Carmela lägger an på sonens studievägledare, Robert Wegler. Tony Blundetto inser att det är svårt att göra affärer med främlingar, och AJ drar slutsatsen att borta är bra men hemma är bäst.