S1, A19: Polisassistenterna letar på en soptipp efter kroppen av en död flicka, men hittar istället kroppen av en död miljonär. Medan Kelly intervjuar frun till den avlidne, gör Sipowicz egna efterforskningar då Andy Jr anhålls för att ha sålt kokain.