Legenden om Vox Machina Shadows at the Gates
S1, A4: Efter att ha förstört härskare Uriels diplomatiska middag är Vox Machina fast i deras slott under husarrest. Medan de avvärjer tristessen övertygar Keyleth Percy att öppna upp om sin mörka historia och Pike fruktar att hon har förlorat sin koppling till sin tro. Samtidigt väntar ett nytt hot, redo att slå till mot Vox Machina.