Wild Crime She Had a Bad Fall
S1, A1: Harold Henthorn ringer SOS för att rapportera att hans fru Toni blivit allvarligt skadad efter ett fall från en klippa på en avlägsen vandringsled. Specialagenten Beth Shott från National Park Service upptäcker snart misstänksamma och motsägelsefulla detaljer i Harolds berättelse.