NYPD Blue Sheedy Dealings
S5, A7: Simone och Sipowicz letar efter ledtrådar när två strippor hittas strypta. Två män med samma älskare sätter ett pris på den andres huvud. En hushållerska anklagas för att ha stulit sin arbetsgivares smycken.