Station 19 Shock to the System
S1, A5: Miranda Bailey besöker Ben på jobbet och träffar hans nya medarbetare. De flesta i teamet kallas ut för att hjälpa vid en olycka på motorvägen medan Andy och Maya paras ihop på sin första spaning.