Will Trent Should I Go Get My Tin Foil Hat?
S1, A6: Ett dubbelmord gör att enheten påbörjar en utredning av ett mjukvaruföretags verksamhet bakom stängda dörrar. Angie gör sitt bästa för att säkerställa att ett nyckelvittne vittnar i hennes fall.