Cold Case: The Complete Series Shuffle, Ball Change
S4, A17: Under en utgrävning hittar byggnadsarbetare den nedbrutna och misshandlade kroppen av Maurice Hall, en känslig livsmedelshandlare som försvann i en arbetarstad 1984.