La Brea Sierra
S3, A1: Efter en dinosaurieattack måste de överlevande hitta ett nytt hem. Gavin upptäcker en ledtråd till var Eve har blivit bortförd, men när han följer spåret blir konsekvenserna ännu mer tragiska.