S1 A6: Under "Tystnadens marsch", en marsch som anordnas av Nationella strejkkommittén, övertalar Corona del Rosal presidenten att använda hemliga agenter för att sätta stopp för organisationen. Barrientos vill omintetgöra sina planer, men när han ser hur väl förberedda studenterna är, bestämmer han sig för att sluta och omvärdera var och när han ska använda sina metoder.