The Marvelous Mrs. Maisel Simone
S2, A1: I premiären för säsong två går Midge upp på scenen inför en utländsk publik, medan Abe och Rose hittar sig själva i en ny värld. Susie upplever konsekvenserna av att ha ett dåligt rykte i branschen och Joel omorganiserar sig efter att ha slutat på sitt jobb.