Party Down Sin Say Shun Awards After Party
S1, A5: Party Down-gänget serverar mat på en porrgalas efterfest. Kyle försöker lära Roman att "spela cool" med porrstjärnorna. En mystisk affärsman ger ett överraskande affärserbjudande till Ron.