Vem sköt Otto Mueller? Själens önskan
S1, A6: Monika, Olivers till synes sorglösa och charmiga fru, har nyligen fått en dyr present av Otto som får alla att vända på huvudet. Tiden är knapp och insatserna blir allt högre.