Confronting a Serial Killer Skåda monstret
S1, A3: Littles nya erkännanden matchas med olösta fall. Två kvinnliga brottsutredare beskriver hur de fick tag i mördaren genom att fokusera på överlevande kvinnor som tidigare ignorerats.