Beverly Hills 90210 Skadligt för hälsan
S5, A18: Dylan och Valerie flyger till Mexiko för att göra vad de kan för att rädda Erica och få tillbaka Dylans arv. Kelly dras ännu djupare in i professor Finleys organisation vilket skapar en spricka i förhållandet med Brandon.