Skip Day
S3, A4: Cleveland Jr. står inför sina vänners vrede när han är den enda eleven som gick till skolan under "Skip Day". Cleveland försöker att få honom lite "tuffare" för att emellanåt våga bryta mot reglerna. Samtidigt blir Rallo fartgalen vilket resulterar i att Kendra är med om en nära-döden-upplevelse.