Boston Legal Skönheten och odjuret
S4, A1: Denny arresteras för sexköp men han är mer upprörd över att hans ärkerival, Carl Sack, har börjat på byrån. För att krångla till saker ytterligare har nyutexaminerade advokaten Katie Lloyd fått ett krångligt mordfall om halsen.