Skrevavvikelse
S4, A2: Ali blir överrumplad när Leslie gör detaljerna krig deras förhållande offentliga. Sarah tänder på en ny koppling med sin dotters före detta lärare, Lila. Josh möter oväntat ett ex. Shelly börjar med improvisation. Ali följer med Maura till Israel och deras resa får en turbulent början.