Powerbirds Skuttulöst / Bokbuss-boven
S1, A4: Max pizzakväll hotas av Skruttus planer på att stjäla alla pizzorna! / Minerva kapar bokbussen för att ha böckerna för sig själv och bli smartast av alla. För att övervinna henne måste Powerbirds sluta tvivla på sina beslut och börja tro på sig själva.