S1, A2: Babe och Kenzies skolprojekt Sky Whales blir snabbt ett av världens mest populära spel. Men när rapstjärnan Double G får veta att de använt hans musik i spelet utan tillåtelse, så bestämmer han sig för att komma på besök.