S4, A22: Efter en chockerande upptäckt är Nick (David Giuntoli) inställd på att hämnas och tar kampen till de kungliga med hjälp av Trubel (gäststjärnan Jacqueline Toboni). Under tiden fortsätter Juliettes (Bitsie Tulloch) allians att leda henne ner en mörk väg.