Slag mot kroppen
S4, A7: Bruce lär familjen Kardashian hur man ger tillbaka till samhället genom att använda dem som volontärer i ett boxningsevent för välgörenhet. Kim kommer över sin rädsla att slåss och Kourtney lär sig några saker om barnuppfostran när hon är barnvakt åt några kompisars barn.