Prison Break Sleight of Hand
S1, A10: För att Abruzzi ska återfå kontroll över fängelset och få flyktplanen tillbaka på rätt spår, måste Michael ge upp Fibonnaci's plats till Philly Falzone. Samtidigt blir Michael och Saras känslor starkare när gänget utökas. Utanför murarna får Kellerman och Hale oönskad hjälp med att spåra LJ. Veronica och Nick får ett genombrott.