S2, A11: Claire jagar en fartdåre och tar hjälp av Phil men det hon inte vet är att Phil vet vem föraren är. Mitchell och Cameron hittar en okänd man i sitt utomhusbad som visar sig vara deras granne. Jay försöker lära Manny och Gloria att cykla.