Soulmates Små äventyr
S1, A3: Adam och Libbys lyckliga, men ovanliga, äktenskap påverkas av Libbys testresultat. När den vackra och roliga Miranda dyker upp får Libby svårt att skilja på känslorna för sin man och för sin själsfrände.