S1, A6: Don är otrogen mot Betty… jämrar, fel serie igen! Benny försöker komma med i E-sportlaget, och Truman lär sig om farorna med cinema verité. Samtidigt blir Derica Dales kampanjchef i hans kandidatur som Spirit Chair.