Fairfax
Fairfax är en satirisk animerad komediserie som följer trettonåringarna Dale, Derica, Benny och Truman, fyra bästisar på deras ständiga jakt efter att ses som häftiga. Det är en modern titt på den tidlösa kampen för att vara coolare än man är, att passa in samtidigt som man står ut, och hur det känns att köa för ett par sneakers men aldrig kommer att få.
Trettonåriga Dale och hans familj flyttar till Fairfax, där han välkomnas till gänget medan de jagar efter det allra senaste släppet på Latrine: T-shirten med dr Phil.
När Melody ordnar poolparty för att fira sin verifierade status på sociala medier, hjälper Truman Dale att få följare att komma till partyt, medan Derica sätter Benny på naturkost.
Locke finner en lucka, och Sawyer upptäcker att… Vänta, fel serie. Dags för fältutflykt! Gänget beger sig till ett äldreboende!
Internet får Dale att ifrågasätta sitt pappa-hat, medan Derica finner en förrymd val i LA River. Vad i all världen?
Gänget går till Chernobylfest, en musikfestival om Föroreningar och Strålning, med Yung Polluter och Litter Gang som värdar.
Don är otrogen mot Betty… jämrar, fel serie igen! Benny försöker komma med i E-sportlaget, och Truman lär sig om farorna med cinema verité. Samtidigt blir Derica Dales kampanjchef i hans kandidatur som Spirit Chair.