Treme Smoke My Peace Pipe
S1, A7: En domare ger hopp åt LaDonna och Toni. Albert tar ställning och betalar ett högt pris. Antoine får en spelning men förlorar en mentor. Davis tar sig ut ur fängelset, och Janette ger sig ut på vägarna med sin kokkonst.