The Good Wife Snabba byten
S2, A3: En rättsprocess om flera miljoner dollar leder till en konfrontation mellan Alicia och Glenn Childs. Samtidigt kommer Alicias bror, Owen, på besök efter att hans tvivelaktiga kommentarer om Peter har lagts upp på internet, vilket får Eli att brusa upp.