Criminal Minds Snake Eyes
S7, A13: BAU-teamet vill syna alla kort när de utreder en rad casino-relaterade mord i Atlantic City; Garcia undrar om hon och Morgan blev alltför vänskapliga efter att hon bråkat med sin pojkvän.