Teachers Snap Judgement
S2, A5: Miss Snap kandiderar till skolrådet och upptäcker en värld av dubbla måttstockar. Miss Bennigan, mrs Adler, miss Feldman och miss Cannon hjälper till med kampanjen, men miss Watson är mer svårflörtad.