Young Sheldon Snoopin' Around and the Wonder Twins of Atheism
S5, A2: Sheldon uppmanar Missy att ifrågasätta Bibeln. Mormor är fast besluten att ta George, Sr på bar gärning när han ljuger, och Mary hjälper pastor Jeff att hitta en ungdomspastor.