S2, A10: I detta nya avsnitt av 'Messyness' lyxar Nicole 'Snooki', Tori Spelling, Adam Rippon och Teddy Ray till det i 'Vinbad', lurar paparazzi i 'Fotoförbud' och nyktrar till omedelbart i 'Nyktra till!'.