Modern Family Someone to Watch Over Lily
S2, A20: Mitchell och Cameron försöker ta reda på vem i familjen som de ska låta ta hand om Lily om något skulle hända dem. Men det visar sig vara lättare sagt än gjort. Claire vill att Luke ska gå till en barnpsykolog och bokar in ett möte utan Phils vetskap. Haley och Alex hamnar i trubbel med rättvisan.