S2, A7: Bob Lee och Isaac måste samarbeta för att fly från ett mexikanskt fängelse innan Solotov hittar dem. När Nadine gräver djupare i Atlas pekar mörkläggningen tillbaka mot en medlem i Bob Lees enhet.