Shooter
När Bob Lee Swagger, en välrenommerad marinveteran, tvingas stoppa ett attentat mot USA:s president inser han snart att han blivit oskyldigt anklagad och gör allt för att skydda sin familj och rentvå sitt namn.
Isaac balanserar sitt dubbelliv medan han försöker hitta Bob Lee, som är på rymmen.