Killing them softly
Ett illegalt pokerparti, skyddat av maffian, rånas av två män ute efter snabba pengar. För att ta hand om den uppkomna situationen anlitar maffian torpeden Jackie Cogan. Hans strategi är att inte orsaka sina offer någon onödig smärta, de ska ju ändå dö. Regi: Andrew Dominik. I rollerna: Brad Pitt, Ben Mendelsohn, James Gandolfini, Scoot McNairy, Ray Liotta, Sam Shepard m.fl.