Pacific Blue Soul Mate
S3, A11: Alla offren i en nyligen inträffad mordserie hade tidigare lagt ut personliga annonser i en lokal tidning. Chris och Cory går med i dejtingpoolen under täckmantel, och de båda träffar den "perfekta" mannen.