S4, A11: Medan häxorna och vampyrerna kämpar mot varandra samlar Sookie sina älvkrafter för att hindra Marnie från att förhäxa Bill, Eric och Pam till att begå självmord. Under tiden försöker Jesus sära på Marnie och Antonia för att bryta häxornas dödliga försvar.