Grand Designs Transformations South Yarra & Flemington
S1, A5: Katie och Olivia vill förvandla sin lilla stuga i Melbourne till en drömsk Palm Springs-oas. Passar designen i kallt klimat och tät kulturhistoria? Samtidigt siktar Mark och Chris på att bygga ett japanskt badhus av sitt förråd.