The Family Man Sovande
S1, A2: En vespabomb exploderar i Kala Ghoda. Srikant hör talas om operation Zulfiqar. Via de misstänkta i vespadådet får han höra talas om en informationspunkt nära Victoria College, och han låter övervaka platsen dygnet runt.