Covert Affairs Speed of Life
S3, A4: CIA och FBI utreder båda ett inbrott på ett hi-tech-företag, och Annie tar kontakt med FBI-agenten Vincent Rossabi i hopp om att få reda på vad tjuven stal och hur det har att göra med hennes aktuella uppdrag åt Lena.